AVP Vuurwerk

Volledige versie: 3e prijsvraag vuurwerk totaal
U bekijkt momenteel een uitgeklede versie van ons materiaal. De volledige versie met bijbehorende opmaak weergeven.
Pagina's: 1 2
[Afbeelding: GetAttachmentThumbnail?id=AQMkADAwATY3Zm...ation=true]

hier alweer de 3e prijsvraag van vuurwerk totaal , met dit maal weer een fenomenale box die men hiervoor ter beschikking steld.
dit maal gaat het om de mixed gold to blue connected box , die dit jaar nieuw is in het assortiment .

[Afbeelding: GetAttachmentThumbnail?id=AQMkADAwATY3Zm...ation=true] 

wat moet je doen om kans te maken op  deze box , nou dat is vrij simpel , zet in een bericht hier in dit topic waarom jij kans zou moeten maken op deze box en je speelt mee .

deze prijsvraag blijft open staan tot kerstavond , de winnaar dient deze prijs in overleg met de importeur op te halen bij een gekozen winkelier.

namens vuurwerktotaal en het avp team heel veel succes
Geweldige actie weer zeg thanks AVP en Vuurwerktotaal!

Oud & nieuw is bij ons altijd een hele happening en start al zo rond juli/augustus, maar wordt elk jaar vroeger, en dus zou dit een geweldige prijs zijn voor mijn gezin, onze vrienden, familie en buurtgenoten!

Het start namelijk al als de eerste vuurwerk freak actie en demo's starten. Snel AVP checken,wat waren de knallers van vorig jaar wat zijn de nieuwe verwachte toppers. Augustus / September de eerste bestellingen gaan eruit de kruitstress begint al wat op te borrelen. De app groep wordt weer aangemaakt wat wordt de planning dit jaar. December de laatste bestelling wordt gedaan. De routes voor de laatste dagen van het jaar worden gemaakt. 28/29 december het vuurwerk wordt gehaald via de zorgvuldig uitgestippelde routes. 30 december het vuurwerk wordt klaar gemaakt voor DE dag. 31 december slecht geslapen, de zenuwen slaan toe we kunnen het kruit al bijna ruiken. 15:00u de eerste maten en familie druppelen binnen. De een heeft nog wat vuurwerk bij, de ander de vers gehaalde oliebollen. De eerste flessen bier zijn een feit. Er wordt nog wat bereid in de keuken, de spellen komen te voorschijn. Er wordt gedronken,gelachen en gegeten en al gauw is het 18:00u! Vlug naar buiten voor de eerste potten. HA kruit het is begonnen. Vlug nog wat cat.1 met alle kinders die hun oogjes uit kijken. Onze chef kok is inmiddels klaar met de eerste gerechten. Vlug naar binnen voor een natje en een droogje. Even wat later beginnen de eerste oogjes van de kleintjes dicht te vallen. Maar even te bed voor het spectakel om 00:00u Kids te bed tijd voor wat drankspelletjes! Hoger lager, 5'en, Henken, Harry'en er komt van alles voorbij. De drank vloeit rijkelijk ? Niet voor iedereen. Bij 1 iemand slaat de kruitstress toe. 23:00u nog 1 uurtje en dan is het zover. De tijd waar maanden naar toe is geleefd. Even vlug nog het weer buiten kijken. Hopelijk blijft het droog en waait het niet al te hard. Pyrotorches klaar? Aansteeker bijgevuld? ✅ Vlug tv aan, aftellen kan ieder moment beginnen.... 3...2...1.... ?? Iedereen valt elkaar in de armen! Beste wensen en gelukkig nieuwjaar schallen door het huis. De champagne wordt ontkurkt en terwijl er nog ingeschonken wordt sta ik al buiten. Het vuurwerk wordt klaar gezet en als we zover zijn staan de glazen gevuld op de hangtafel die inmiddels naar buiten is verplaatst. De eerste cakebox gaat de lucht in ? en en vele zullen nog volgen ???. Tot 02.00u is het een en al gezelligheid en vuurwerk voor de deur. Waarna we na 02:00 vol tevredenheid en ruikend naar het kruit weer naar binnen gaan. Nog 365 dagen en dan mogen we weer......?

Maar de voorpret begint gelukkig alweer veeeeel eerder Wink
Ondanks dat ik dit jaar een mooie collectie vuurwerk heb (en ik totaal niets te kort kom) zou ik deze box er graag bij willen hebben. 

Waarom?...

Nou de afgelopen 3 weken zijn erg snel voorbij gevolgen en dit waren de duurste weken uit mijn leven HAHA
ik neem jullie mee....
- 3 december wezen kijken voor een appartementje (huur)
- 10 december contract getekend.
- 17 december sleutel gekregen en begonnen met klussen.

Samen met de baas (vriendin) vele discussies (ruzie's) gehad over de meest achterlijke dingen, Wist ik veel dat er duizenden soorten wasmachines waren of dat  je nondeju laminaat hebt van €45 per vierkante meter en wat dacht je van banken? man man man wat heb ik er een hoop gezien.
Ik heb deze dagen al kruitstres en met deze extra spanningen weet ik niet of ik 2019 haal...

Haha nee gekheid jongens het valt allemaal wel mee, je kan het natuurlijk zo duur maken als jezelf wilt.
en het is ongetwijfeld een leuke stap om voor het eerst te gaan samenwonen maar het kwam mij toch net iets beter uit in januari.
Ik zou ook graag mee willen doen met deze actie, en dit maal niet voor mijzelf, maar voor een directe collega van mij, die het door allerlei financiele tegen vallers totaal niet breed heeft. 

Ik zelf begin in Januari mijn vuurwerk al te bestellen, en heb voor deze collega een aantal items in gedachte om te geven, maar een echte cakebox zou natuurlijk helemaal vet zijn. Al is het om een iets andere jaarwisseling dan normaal te hebben Wink
Waarom ik dit zou willen winnen, dat zal ik je eens vertellen.
Om 00:00 uur klaarstaan en met deze box het oudejaar aftellen Biggrin 

Houd ik met spanning de aansteker in mijn hand.
Wachtend totdat ik mag, wachtend totdat het lontje brand W00t

Snel zet ik een aantal stappen achteruit.
Met bonzende hart en gierende adrenaline wacht ik op het kruit Unsure

Totdat deze gaat ontbranden tot een ware show.
On-ge-lo-fe-lijk! Wat een effecten, écht WOW!!!  Ohmy

De toeschouwers uit de straat juichen uit volle borst, terwijl ze klappen in hun handen. 
Moet ik nog even bijkomen van dit spektakel, sta ik nog met mijn bek vol tanden Biggrin

Deze box was echt niet normaal!
Dit wordt jarenlang nog een mooi verhaal Thumbsup

Dit was niet gelukt zonder het AVP-team en Vuurwerktotaal.
Daarom wil ik jullie onwijs bedanken, wel duizendmaal!  Cool
Normaal gesproken altijd leuk vuurwerk voor de deur maar helaas dit jaar door weinig tot geen budget moeten mijn kids het doen met een paar potjes uit Duitsland  Dus die zullen enorm blij zijn als ze echt mooi, groot en hard Nederlands vuurwerk te zien krijgen. Dan hebben die in ieder geval een goed begin van het nieuwe jaar.
Long time lurker hier.
Jaar of 14 geleden m'n eerste avp acount aangemaakt.
Zeer mooie jaren beleeft op avp, altijd vanaf de openingsdag meelezend op het forum.
Ook nog een keertje twee mooie boxen gewonnen tijdens een nachtelijk jachtsessie van pyroFM.
Leuke tijden.

Anyway, waarom ik deze box zou moeten winnen?
De Volt! lijn heb ik eigenlijk altijd een beetje links laten liggen, in de veronderstelling dat het allemaal wel meeviel met die lijn.
Nu was ik gister op de demo van HOL vuurwerk, waar ze de final colorz schoten en dat was een klap in het gezicht.
Erg mooie bak met zeer heldere kleuren.
Spinnerz 2 colorz, nog zo eentje, totaal afgehaakt op de naam.
Vorig jaar lachend de colorful city besteld en nu lees ik dat de spinnerz er volgens sommigen nog overheen gaat.
Het realisatiemomentje leerde me gisteren dat ik toch echt eens wat Volt! spul moet gaan toevoegen aan mijn collectie.
Echter zit ik inmiddels alweer ruim over m'n budget, dus dat gaat niet meer lukken.

Graag zou ik deze box dus winnen om het Volt! spul live in de straat te ervaren en me definitief te overtuigen dat het kwaliteitsspul is en het volgend jaar toch echt in m'n collectie moet zitten.
Ik zou deze box graag willen omdat het me een erg vette box lijkt, en ik verder geen boxen heb besteld omdat dat niet in het budget past. 
Ik heb een leuke collectie, maar dit zou een super toffe aanvulling zijn! En aangezien ik net mijn scriptie heb ingeleverd, en daarmee student af ben, zou dit natuurlijk een super toetje/cadeau zijn om dit te vieren!
Waarom moet ik deze vuurwerk box winnen?

Wie wil deze vette box nou niet winnen, als vuurwerkliefhebber?
Erg mooie heldere kleuren, goede burst en veel waar voor je geld, maar als je hem wint is het helemaal top!
Tevens komt deze box van een geweldig goede importeur die altijd klaar staat voor ons, met nu alweer hun derde prijsvraag op avp vuurwerk!

Zelf wil ik graag nog een box kopen uit de connected lijn van vuurwerktotaal.
Maar nu doet de kans zich eigen voor om hem hier te winnen! Hoe leuk is dat!
Met deze box en de rest van mijn vuurwerk, zet ik met oud&nieuw een mooie show neer voor mijn familie, zei die 364 dagen per jaar voor mij klaar staan.

Die ene dag is het mijn beurt om hun te verwennen!
En dan wil ik het gelijk goed doen, daarom wil ik deze box graag winnen! Smile

Peter
Ik zou deze box willen winnen,omdat het een hele mooie box is om te kunnen stoken met oudjaar.
Het vuurwerk van Vuurwerktotaal heeft me nog nooit teleurgesteld. Ieder jaar weer toppers die de lucht ingaan met oudjaar.
Deze box heb ik nog niet in mijn collectie,maar hij mag er altijd bijkomen.
Zou een leuk kerstcadeau zijn.
Ik wens iedereen die meedoet succes,Avp en Vuurwerktotaal bedankt voor het beschikbaar stellen van deze prijs.
Ik  heb geen sterk verhaal of iemand die ik iets gun. Iedereen wilt natuuuuuuuurlijk deze box winnen. Waarom? Daarom! Biggrin
Zoals Kerst echt een familiefeest is, is oud en nieuw voor mij echt iets om met m'n vrienden te vieren. 
Sommige van die gasten ken ik al bijna 30 jaar en bijna altijd wel bij elkaar geweest op oudjaarsavond. 
Oud en nieuw is voor ons altijd een moment om te beseffen dat het helemaal niet zo vanzelfsprekend is dat je vriendschappen hebt die al zo lang mee gaan.
Ik ben alleen wel de enige die echt kruit in z'n bloed heeft, de rest geniet lekker van mijn show en rekent er op dat ik er wel voor zorg dat er die avond genoeg spektakel is.
Dat lukt ook altijd prima, maar deze mixed gold 2 blue zou nog een mooie aanvulling zijn.
Wat een ontzettend mooie prijzen dit jaar bij AVP. 

Waarom ik de box wil winnen? Omdat het een hele mooie nieuwe box is, een turbulent jaar achter de rug hebben, gelukkig per 1-1 een nieuwe baan gevonden, dus dat is opgelost. Budget technisch komt dat net te laat dus......

Iedereen fijne kerstdagen en een knallend 2019!!
Waarom ik kans zou moeten maken op deze mooie box?
Nou ja moeten. Ik wil graag kans maken op deze box omdat...... nou gewoon omdat ik graag gratis vuurwerk wil winnen.

That's it!
Ik begrijp dat jullie een nieuw baasje voor deze box zoeken. Daar wil ik jullie wel mee helpen. Ik zal goed voor de box zorgen vanaf de 28e, ik zal deze ophalen in mijn luxe bolide en vertroetelen om te zorgen dat de gewenning aan het nieuwe baasje de juiste tijd en ruimte krijgt. Thuis mag de box direct uit z'n bench en zal ik 'm lekker warm zetten. 
Op de 31e is het dan zover. Tijd voor deze box om op 0:00 de show te stelen op het vieringsadres in de straat.
Pagina's: 1 2