AFTELLEN NAAR 31 DECEMBER 2020, 18:00u!

•  Vorige
  • 1
  • ...
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30(current)
  • 31
  • Volgende 
  Topic is gesloten
Waardering:
  • 1 stemmen - gemiddelde waardering is 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
De AVP kroeg Kerst & oudjaar editie!
Mjd zit je nu al aan het bier zo vroeg Smile Biggrin
[-]
  •
Voeg bedankje toe

Wat gaaf dat AVP weer terug is!! Mijn passie voor vuurwerk is inmiddels wel een beetje weg, maar ik vind het toch wel geinig om toch nog even op de fora te kijken. Ik weet nog dat ik in 2007 lid werd en mijn eerste topic hier opende, het Crown Executive pakket van Broekhoff. Mooie tijden, AVP is echt nostalgie. Ik wens iedereen een goed uiteinde en een hele mooie tijd met de kruitstress enzo. Ik mis het toch wel een beetje dat ik het 'echte vuurwerkgevoel' niet meer heb, de nostalgie van het vuurwerk.

Ik had het er met kerst nog over dat ik 1 jaar voor meer dan 1000 euro vuurwerk heb gekocht, niemand die het begreep haha. Maar vuurwerk blijft gewoon een nostalgisch iets.
[-] De volgende 1 gebruiker zegt bedankt CrownCollection voor dit bericht:
  • Arjan
Voeg bedankje toe
welkom terug crown. als je op avp zit komt dat gevoel vanzelf wel Biggrin
Voor al je vuurwerkinfo!

https://www.avpvuurwerk.nl 
[-]
  •
Voeg bedankje toe
(29-12-2016 / 13:57)bruijntjeluc schreef: welkom terug crown. als je op avp zit komt dat gevoel vanzelf wel Biggrin

Dankje! Ik hoop het haha, met de kerst had iemand toevallig een paar cakes uit Duitsland bij, toen kreeg ik wel dat magische gevoel meteen weer haha. Ik heb geen idee of jij weet wie ik ben maar jou herinner ik me nog wel! Jij verkocht met de kerst altijd kerstbomen toch?
[-]
  •
Voeg bedankje toe
dat klopt nog steeds Biggrin  alleen ik heb de handel van mijn ouders overgenomen.
Voor al je vuurwerkinfo!

[-]
  •
Voeg bedankje toe
Eventjes wennen, van meer dan 1000 euro naar amper 250 euro Biggrin Maar al t vuurwerk is binnen. Winkels weer kunnen bezoeken, waarbij bij 3 ze weer blij waren me (weer) te zien : 4de kende me nog niet goed Biggrin

Welkom terug...Leuk om oude leden weer te zien terugkomen, zo hoort t ook Biggrin
Eigenaar van RFGFireworks.nl / Vroeger bekend onder de naam "Herdervriend" en/of "Firewebs" / Dol op siervuurwerk en fotografie!
[-]
  •
Voeg bedankje toe
Niemand in de kroeg te vinden ?
No pyro, No party!
[-]
  •
Voeg bedankje toe
Ik ga net de kroeg weer uit. Heb de bitterballen en het smeermiddeltje weer binnen!

Tijd om weer op pad te gaan! Thumbsup Biggrin
[-]
  •
Voeg bedankje toe
(30-12-2016 / 15:59)Sweet Laker schreef: Ik ga net de kroeg weer uit. Heb de bitterballen en het smeermiddeltje weer binnen!

Tijd om weer op pad te gaan! Thumbsup Biggrin

Ik ga ook zo maar weer eens op pad  Thumbsup
No pyro, No party!
[-]
  •
Voeg bedankje toe
Ik ook, kan het gewoon niet laten Biggrin
Voor al je vuurwerkinfo!

Het loopt altijd af met een sisser... Whistling 
[-]
  •
Voeg bedankje toe
(30-12-2016 / 16:56)Mjd schreef: Ik ook, kan het gewoon niet laten Biggrin

Het scheelt wel dat Duitsland niet binnen hand bereik is hahahaha
No pyro, No party!
[-]
  •
Voeg bedankje toe
(29-12-2016 / 13:22)CrownCollection schreef: Wat gaaf dat AVP weer terug is!! Mijn passie voor vuurwerk is inmiddels wel een beetje weg, maar ik vind het toch wel geinig om toch nog even op de fora te kijken. Ik weet nog dat ik in 2007 lid werd en mijn eerste topic hier opende, het Crown Executive pakket van Broekhoff. Mooie tijden, AVP is echt nostalgie. Ik wens iedereen een goed uiteinde en een hele mooie tijd met de kruitstress enzo. Ik mis het toch wel een beetje dat ik het 'echte vuurwerkgevoel' niet meer heb, de nostalgie van het vuurwerk.

Ik had het er met kerst nog over dat ik 1 jaar voor meer dan 1000 euro vuurwerk heb gekocht, niemand die het begreep haha. Maar vuurwerk blijft gewoon een nostalgisch iets.

Leuk dat je weer op AVP terecht bent gekomen!  Thumbsup
2007.... poe.. dat was toen wel in de echte drukte van die tijd waarbij er duizenden leden per week bij kwamen en ik slapeloze nachten had van het bijzetten van servers enz omdat het nog wel eens plat lag haha..

Dat van de passie en "het gevoel" herken ik wel een beetje en is inderdaad jammer, levens veranderen en de interesse word toch bij velen naarmate je ouder word en door andere invloeden ook wel minder. Maar..... in elke vuurwerkliefhebber schuilt ALTIJD een liefhebber!  Biggrin  

Veel plezier nog op AVP!  Smile
Voor al je vuurwerkinfo!
[-]
  •
Voeg bedankje toe
Zo alles is binnen vanmiddag nog ff met pekelder in Duitsland geweest daar nog ff het 1 en andere gehaaldSmile me zwager heeft ook nog ff wat gehaald of te wel het word een mooie dag morgen en veel plezier/suc6 morgenSmile
[-]
  •
Voeg bedankje toe
Duitsland altijd nice  Laugh
Gister geweest , had een nachtje overgeslagen maar ben nog steeds helemaal verrot Mellow
[-]
  •
Voeg bedankje toe
Iedereen veel plezier vandaag!!!
[-]
  •
Voeg bedankje toe

•  Vorige
  • 1
  • ...
  • 27
  • 28